Водіїв і власників “евроблях” застерегли експерти – є пара непростих «моментів», які стосуються розмитнення авто, які можуть забезпечити українцям перманентний головний біль.

  Як «евробляхерам» не попастися «на гачок», слідуючи всім законам і нормам? Про це пише Gazeta.ua.

Як відомо, в Україні чимало незадоволених системою розмитнення, водіїв не влаштовує сама формула. У зв’язку з цим автоексперт Тарас Брязгунов розповів про дії держави і важливі «нюанси» процедури:

«Найбільше власників “евроблях” , які виступають проти нинішньої форми, хвилює коефіцієнт віку. Однак, якщо його прибрати зовсім, тоді в Україну “хлине” потік надзвичайно старих автомобілів. Тому певна прив’язка до екостандартів таки має бути», – прокоментував журналіст.

Пік активності розмитнення авто в Україні припав на 2018 і початок 2019, тоді, як відомо, діяла знижка в -50 відсотків. Хто ж є власником авто з великим об’ємом двигуна – не поспішали розмитнюватися.

«З 1 січня конфіскація авто або 170 тис. грн штрафу – міра покарання для власника евробляхи», – йдеться в матеріалі з поясненням: такий штраф загрожує водієві, якщо машину на іноземних номерах «пустять» на запчастини або якщо вона перевищила терміни перебування в Україна в один календарний місяць.

За розмитнення, нагадаємо, можна буде не платити ліквідаторам Чорнобильської катастрофи, тобто людям з I і II категорії інвалідності.

Раніше у Верховній Раді розповіли, коли буде затверджений законопроект про пільгове розмитнення євроблях в Україні. За словами спікера Дмитра Разумкова, в Парламенті є чітка позиція з цього документу.

«Є внутрішньо парламентська позиція з питання доступного розмитнення. Питання є, неможливо закривати на це очі, відкладати, продовжувати відстрочки – теж не варіант. Я думаю, тут повинна бути консолідована позиція як парламенту, так і уряду, для того щоб врахувати позицію всіх учасників цього процесу », – пояснив Разумков.

813

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *